به گزارش روابط عمومی ادارهکل کتابخانههای عمومی استان تهران، علیرضا زندوکیلی، مدیرکل کتابخانههای عمومی استان تهران درباره نحوه اطلاعرسانی و تبلیغات دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی بیان کرد: در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی و به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی، پس از برگزاری جلسه همافزایی تبلیغات دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی بین ادارهکل کتابخانه های عمومی استان تهران و بانک تجارت، تمام دستگاههای خودپرداز اقدام به تبلیغات جشنواره کردند.

صفحه دستگاههای خودپرداز قویترین رسانه برای اطلاعرسانی
زندوکیلی عنوان کرد: صفحه دستگاههای خودپرداز یا ATM یکی از مؤثرترین و قویترین رسانهها برای اطلاعرسانی و فرهنگسازی است که روزانه میلیونها نفر از آنها استفاده میکنند. به همین منظور پس از برگزاری اولین جلسه با حضور همکاران ادارهکل کتابخانههای عمومی استان تهران و دریافت محتوای پوستر دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی؛ تمام دستگاههای خودپرداز بانک تجارت تبدیل به رسانه این جشنواره شدند.
وی افزود: علاوه بر دستگاههای خودپرداز، تلویزیونهای درون شعبهای نیز به تبلیغات جشنواره کتابخوانی رضوی اختصاص یافت.

ارسال نظر