شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱

به منظور تعامل و همکاری دوجانبه صورت گرفت؛

دیدار مدیر کل کتابخانه های عمومی استان با معاون بیمه تعاون شعبه زاهدان

نشست هماهنگی بیمه تعاون سیستان و بلوچستان

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان خواستار افزایش خدمات بیمه ای و قرارداد با مراکز معتبر درمانی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان، مهدی جهانتاب؛ مدیر کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان در دیدار با علی طاهری معاون بیمه تعاون شعبه زاهدان، گفت: ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت در جلب رضایت همکاران از بیمه گذار موثر است .

وی خواستار انعقاد قرارداد بیمه ای  با مراکز درمانی معتبر در سطح شهر و استان شد و گفت: خدمات دندانپزشکی ،  جراحی و تصویر برداری و عینک از مهمترین نیازهای همکاران و مشتریان بیمه است که باید مورد توجه بیمه گذار قرار گیرد.

جهانتاب ادامه داد برخی از همکاران در ورود اطلاعات در سامانه با مشکل مواجهه بودند که امیدواریم این مشکل نیز بزودی رفع گردد.

علی طاهری ، معاون بیمه تعاون شعبه زاهدان نیز در این دیدار گفت: تلاش ما در راستای جلب رضایت مشتری است .وی ادامه داد: در خصوص ثبت قرارداد با مراکز درمانی معتبر در حال رایزنی هستیم اما بدلیل بد قولی برخی از بیمه گذاران قبلی این مراکز حاضر به عقد قرداد نبوده اند با این حال اگر از طرف اداره کتابخانه های عمومی مراکزی معرفی گردد آمادگی مذاکره و امضای تفاهم نامه با آن مجتمع در مانی هستیم.

طاهری در خصوص نارضایتی برخی از همکاران از نحوه پرداختی ها نیز گفت: همکاران محترمی که در این زمینه مشکل یا شکایتی دارند می توانند شکایت خود را مکتوب اعلام نماییند تا مورد بررسی قرار گیرد.

معاون بیمه تعاون شهرستان زاهدان همچنین با اشاره به وجود مشکل در بارگذاری برخی از مدارک در سامانه «درمون»، گفت : این مشکل برطرف گردیده است و بیمه شدگان می توانند با ورود به این سامانه مدارک خود را بارگذاری کنند.

طاهری در پایان خدمات بیمه عمر و سرمایه گذاری را از دیگر خدمات بیمه تعاون  معرفی کرد و از کتابداران و کارکنان ستادی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خواست تا از این خدمات نیز بهرمند شوند.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 2 =