چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰

امام جمعه مهردشت شهرستان ابرکوه؛

شاداب‌سازی کتابخانه‌ها در ترویج فرهنگ مطالعه مؤثر است

امام جمعه

در دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد با امام جمعه مهردشت شهرستان ابرکوه بر لزوم شاداب سازی کتابخانه های عمومی تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان یزد، محمدمحسن رفیعی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد در حاشیه سفر به شهرستان ابرکوه با حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه مهردشت دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه مهردشت با اشاره به لزوم شاداب سازی محیط کتابخانه ها بیان داشت: جذب علاقه مندان به خصوص دانش آموزان و دانشجویان به کتابخانه ها همیشه از اولویت ها بوده و تحقق این مهم به ارتقای سطح فرهنگی در جامعه منجر خواهد شد.

امام جمعه مهردشت شهرستان ابرکوه با اشاره به این که شاداب سازی کتابخانه ها در ترویج فرهنگ مطالعه مؤثر است، خواستار بهسازی و توسعه فضاهای کتابخانه ای در شهرستان شد.

محمدمحسن رفیعی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد نیز با تأکید بر تأثیر ائمه جمعه در مدیریت فرهنگی شهرستان گفت: رهنمودهای ائمه محترم جمعه در ترویج فرهنگ کتابخوانی، تأثیر بسزایی دارد. با توجه به اهمیت کتابخوانی در ارتقای فرهنگ عمومی، خواستار حمایت همه جانبه شما از کتابخانه های عمومی هستیم.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 0 =