دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰

در دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و شهردار زاهدان مطرح شد؛

لزوم استفاده از فضاهای بلااستفاده شهرداری برای ایجاد پیشخان کتاب در زاهدان

دیدار با شهردار زاهدان

مدیرکل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان در دیدار با شهردار زاهدان بر لزوم افزایش زیربنای کتابخانه ای در زاهدان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان، مهدی جهان تاب، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، با هدف توسعه همکاری ها در جهت ترویج کتابخوانی با محمد امیر براهوئی، شهردار زاهدان، دیدار و گفتگو کرد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در این دیدار گفت: آمادگی داریم تا با همکاری دوجانبه نسبت به افزایش فضاهای کتابخانه ای وایجاد پیشخان کتابخانه در زاهدان اقدام کنیم.
جهانتاب همچنین با اشاره به لزوم افزایش زیربنای کتابخانه عمومی آیت الله کفعمی گفت: با توجه به کمبود زمین و نبود فضای لازم برای گسترش سالن های مطالعه در نظر داریم از طریق سبک سازی بتوانیم فضای سالن های مطالعه را افزایش دهیم که برای این مهم نیازمند همکاری شهرداری هستیم.
محمد امیر براهوئی، شهردار زاهدان نیز در این دیدار آمادگی شهرداری زاهدان را برای هر گونه همکاری در راستای گسترش فرهنگ کتابخوانی در زاهدان اعلام کرد و گفت: به زودی بخشی از مطالبات کتابخانه های عمومی پرداخت خواهد شد. ضمن اینکه بررس های لازم برای استحکام بنای کتابخانه آیت الله کفعمی انجام خواهد شد تا در صورت امکان کار ساخت سالن مطالعه در طبقه فوقانی این کتابخانه ایجاد شود.
 

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
7 + 1 =