شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸

در راستای همکاری های مشترک فرهنگی انجام شد؛

دیدار رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی با رئیس اداره کتابخانه های عمومی

دیدار رئیس ارشاد بهمئی

سید زاهد افتخاری زاده، رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی ضمن بازدید از کتابخانه عمومی امام خمینی(ره)، با علیرضا جشنی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهمئی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد، سید زاهد افتخاری زاده، رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی به همراه جمعی از همکاران ضمن بازدید از کتابخانه امام خمینی(ره) بهمئی، با علیرضا جشنی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار جشنی به تشریح فعالیت ها و اقداماتی که در کتابخانه های عمومی شهرستان انجام می پذیرد، پرداخت و از رئیس جدید فرهنگ و ارشاد شهرستان خواستار همکاری با کتابخانه های عمومی شهرستان در زمینه ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهمئی افزود: تهیه، چاپ، توزیع و معرفی خلاصه کتاب به مناسبت های مختلف در مکان های مختلف شهر از جمله نماز جمعه و مدارس از برنامه های کتابخانه های عمومی شهرستان است که همواره با استقبال بسیار خوبی از سوی همشهریان روبه رو می شود و همین استقبال باعث می شود روحیه همکاران ما جهت خدمت صادقانه به این مردم تقویت شود.

دیدار رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی با رئیس اداره کتابخانه های عمومی

سید زاهد افتخاری زاده با اشاره به نقش کتابخانه های عمومی در تقویت فرهنگ کتابخوانی و تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان به مطالعه بیشتر کتاب به عنوان یک همراه همیشگی و ارزشمند، تاکید کرد: انجام فعالیت های فرهنگی هنری و فرهنگ سازی رفتارهای اجتماعی از جمله فعالیت هایی است که در این حوزه انجام می شود و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهاد کتابخانه ها می توانند تعاملات مثبت و سازنده ای با یکدیگر داشته باشند.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی با اشاره به اهمیت حوزه فرهنگ، ارتقای سطح مطالعه را موجب ارتقای سطح آگاهی عمومی و در نتیجه توسعه فرهنگ دانست و گفت: حوزه فرهنگ از اولویت‌های مهم است و توجه به بعد فرهنگی و تقویت آن در برنامه‌ریزی‌ها جایگاهی خاص دارد و باید با همه توان برای رشد و توسعه حوزه فرهنگی تلاش کنیم.

 افتخاری تهیه خلاصه کتاب را کاری ارزشمند دانست و گفت: شاید کسی یک کتاب را کامل مطالعه نکند ولی با خواندن خلاصه کتاب علاقه به مطالعه پیدا کند و به آگاهی و دانشی دست پیدا کند که هیچ وقت در فضای مجازی به آن دست نیافته باشد. اداره ارشاد شهرستان در جهت تقویت فرهنگ مطالعه و کتاب و کتابخوانی و بالا بردن میزان مطالعه در شهرستان آماده همکاری با اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهمئی است.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 9 =