جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

در ویژه‌برنامه اولین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله ناصری دولت آبادی انجام شد؛

رونمایی از پوستر این چند کتاب با عنوان «معلم اخلاق»

رونمایی

پوستر این چند کتاب با عنوان «معلم اخلاق»، شامل ۴ کتاب از مجموعه سخنرانی‌های آیت الله ناصری دولت آبادی در مسجد جامع شهر دولت آباد رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، رونمایی از پوستر این چند کتاب با عنوان «معلم اخلاق» شامل ۴ کتاب از مجموعه سخنرانی‌های آیت الله ناصری دولت آبادی در ویژه برنامه اولین سالگرد رحلت ایشان با حضور سیدحسن میرافضلی، امام جمعه شهر دولت آباد؛ حسینعلی حاجی، نماینده مجلس شورای اسلامی، علی شاه‌نظری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان؛ بیت محترم آیت الله ناصری، شهرداران، مسئولان شهری و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع شهر دولت آباد برگزار شد.

 این برنامه به منظور تجلیل از خدمات علمی و اجتماعی آیت الله ناصری به عنوان اسوه اخلاق و  تقدیر از تلاش‌های ایشان در ترویج فرهنگ مهدویت و تعلیم و آموزش علوم اسلامی برگزار و ۴ کتاب از مجموعه سخنرانی‌های ایشان در قالب پوستر این چند کتاب با عنوان «معلم اخلاق» در زادگاهشان در شهرستان برخوار رونمایی شد. 

گفتنی است، کتاب‌های «رسم بندگی»، «سخن دوست»، «در امتداد نور» و «آب حیات» در این پوستر معرفی که مطالعه آن پیشنهاد شده است.

رونمایی از پوستر این چند کتاب با عنوان «معلم اخلاق»

رونمایی از پوستر این چند کتاب با عنوان «معلم اخلاق»

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 9 =