به گزارش روابط عمومی ادارهکل کتابخانههای عمومی استان خراسان شمالی، در راستای تحقق رویکرد دولت مبنی بر ارتباط مستقیم مدیران با مردم، علیاکبر طهماسبی، سرپرست ادارهکل کتابخانههای عمومی استان خراسان شمالی، با حضور در سامانه تلفنی سامد (شماره ۱۱۱)، پاسخگوی هشت تماس تلفنی از شهروندان استان بود.
وی در این گفتوگوها، ضمن بررسی درخواستها و مسائل مطرحشده از سوی مخاطبان، به مطالبات مردمی در حوزههای کتاب و کتابخانههای عمومی پاسخ داد و راهکارهایی برای پیگیری و رفع مشکلات ارائه کرد.
این برنامه در جهت افزایش ارتباط مستقیم مدیران با مردم و ارتقای خدمات فرهنگی کتابخانههای عمومی انجام شد.



ارسال نظر